دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۴۸:۳۹

افزایش چشمگیر عملیات کانتینری در بندر شهید باهنر

باشگاه خبری فراساحل: مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از تخلیه و بارگیری ۵۱۳ TEU کانتینر طی فروردین ماه سال ۹۶ و همچنین رونق چشمگیر آن در این بندر خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمو‌می‌ سازمان بنادر و دریانوردی، محمد محسنی با تشریح گزارش عملکرد یک ماهه اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر تابعه آن اظهار داشت: از آغاز سال تا ابتدای اردیبهشت ماه جاری، بالغ بر ۷۷ هزار و ۵۶۰ تن کالای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شد که از این میزان ۴۱ هزار و ۱۸۳ تن مربوط به کالاهای غیرنفتی و ۳۶ هزار و ۳۷۷ هزار تن به محموله‌‌های نفتی اختصاص داشته است. وی خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور، بیش از ۲۸ هزار و ۸۷۴ تن کالاهای غیر نفتی و ۳۳۴ تن کالای نفتی از بندر شهید باهنر، صادر و ۵هزار و ۸۱۰ تن کالای غیر نفتی وارد این بندر شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از ترانزیت بیش از ۴ هزار تن کالا از طریق این بندر خبر داد و افزود: طی مدت یاد شده، کابوتاژ یکهزار و ۸۸۴ تن کالا به انجام رسید که افزایش ۱۷۱ درصدی در این زمینه به ثبت رسید. محسنی از تخلیه و بارگیری ۵۱۳ TEU کانتینر در این بندر طی یکماهه نخست امسال سخن به میان آورد و با اشاره به رونق چشمگیر این بخش از فعالیت‌‌های بندری، گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته(۱۸ TEU کانتینر) افزایش ۲هزار و ۷۵۰ درصدی داشته است. وی افزود: ۱۸۰ فروند شناور در بندر شهید باهنر و بنادر تابعه آن پهلو گرفتند که ۳۸ فروند بالای هزار تن و ۱۴۲ فروند زیر هزار تن ظرفیت داشته اند. مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در پایان با اعلام آمار مسافری، اظهار داشت: طی یک ماه نخست سال جاری، ترابری ۴۶۴ هزار و ۱۵۱ نفر مسافر از طریق بنادر شهید باهنر، شهید حقانی و هرمز که تحت مدیریت این اداره است، صورت گرفت.



  کد خبر : 3660
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :